A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Корисна інформація

Дата: від до Скинути

Особливості реалізації дистанційного навчання дітей з ООП в умовах НУШ (інклюзивне навчання):

Якщо це інклюзивний клас, то на уроках мають бути всі діти, включно з дітьми з ООП. Не треба ізольовувати дітей з ООП і проводити з ними уроки окремо. Діти тягнуться одне за одним, вони хочуть спілкуватись і радіють обличчям, які бачать на екранах моніторів. Треба дотримуватися засад інклюзивного навчання і пам’ятати, що воно передбачає соціалізацію та включення в соціум.

10:45 23.11.2023

7 простих способів вивчити з дитиною кольори

Більшість батьків знають, що до 3 років малюк вже повинен навчитися розрізняти кольори, а також вивчити назви базових (це чорний та білий, синій, червоний, жовтий, зелений). Існує безліч методик, які допоможуть дитині зорієнтуватися у кольоровій палітрі.

06:24 13.10.2023

Методи та прийоми розвитку дрібної моторики рук у дошкільників

Дослідженнями вчених різних країн встановлено, що рівень розумової діяльності, розвиток мови дітей знаходяться в прямій залежності від ступеня сформованості тонких рухів пальців рук. Заняття по розвитку дотику і дрібної моторики допомагають надавати позитивну дію на кору головного мозку.

11:38 29.06.2023

Іграшки своїми руками для дітей молодшого шкільного віку

Настільні ігри  для дітей. В магазинах продається їх дуже багато, але тут є один нюанс. По-перше, вони дорогі і є ймовірність, що купивши іграшку. Нею дитина скористається всього пару разів, а потім закине її. Тому краще змайструвати своїми руками, тим більше що ідею ви можете придумати самі.

11:34 09.06.2023

Десять кроків, щоб стати кращими батьками

Крок 1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.  

14:49 10.05.2023

Форми організації роботи з батьками дітей з ООП на рівні закладу освіти:

. Вони можуть бути як колективні, так й індивіду­альні. Звісно, кожна з них має свої переваги та недоліки. Як показує власний досвід, індивідуальні бесіди є більш ефективними, тому що під час особистого спілкування батьки більш відкриті, упевнені та комунікабельні. Вони не соромляться щось розповісти або запитати. Своєю чергою вчителі почувають себе також більш упевнено та мають можливість обговорити всі питання стосовно дитини. Отже, індивідуальні бесіди є дуже продуктивни­ми як для учителя, так і для батьків. Колективні бесіди також мають свої переваги. Вони дозволяють батькам обмінюватися досвідом, що є дуже важливим. Найкращим є індивідуальне консультуван­ня кожного з батьків, яке ставить за мету інформування батьків щодо психологічного розвитку їхньої дитини. збори. Можна використовувати такі форми, як тренінги, круглі столи, збори-ігри. Якщо взяти до уваги збори у форматі «круглого столу», можна зробити вис­новки, що під час таких зустрічей батьки задоволені, бо мають можливість обмінюватись досвідом, надавати один одному підтримку, і це дає батькам відчуття того, що вони не сам на сам зі своєю проблемою. Дуже ціка­вою формою батьківських зборів є тренінги, у процесі яких вирішується багато завдань. Участь у тренінгах учить батьків вирішувати конфліктні ситуації та деякі особисті проблеми з дитиною. Батьки вчаться ефектив­но взаємодіяти з дітьми. Вони усвідомлюють та інколи навіть змінюють свою батьківську позицію. Завдяки тренінгам знімається почуття провини та підвищується самооцінка учасників.

13:54 26.04.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень