ЩО ПОВИННА ЗНАТИ ДИТИНА У 3 РОКИ
Оточуючий світ:
Знати назви домашніх і диких тварин;
Знати назви 3-4 птахів, 3-4 риб, 3-4 комах;
Знати назви основних рослин: 3-4 дерев, 3-4 квіток;
Мати уявлення про овочі, фрукти, ягоди і гриби;
Знати частини доби (ранок, день, вечір, ніч);
Вміти називати явища природи:дощ, сніг, вітер, веселка.
Мислення:
Складати розрізну картинку з 2-4 частин;
Знаходити і пояснювати невідповідність на малюнках;
Знаходити зайвий предмет і обґрунтовувати свій вибір;
Знаходити подібність і різницю між предметами.
Математика:
Рахувати до 3 і показувати відповідну кількість пальців;
Володіти поняттями: один – багато, великий – маленький, широкий – вузький, високий – низький, однакові – різні;
Знати основні кольори;
Знати основні геометричні фігури;
Порівнювати предмети по величині, за кольором та формою;
Порівнювати кількість предметів;
Підбирати пару предметів з заданою ознакою.
Розвиток мовлення:
Знати назви оточуючих предметів: меблів, посуду, іграшок, одягу і т.д.;
Називати по одній ознаці кожного предмета;
Знати назви основних дій: бігати, стрибати, ходити, повзати;
Повторювати за дорослим віршики та пісеньки.
Фізкультура:
Вміти стрибати на 2 ногах;
Кидати та ловити м’яч;
Тримати рівновагу, проходячи по дошці, що лежить на підлозі;
Знати основні правила особистої гігієни.
Музика:
Ритмічно рухатися під музику;
Копіювати звуки;
Управляти силою голосу, говорити голосно – тихо;
Мати уяву про різноманіття оточуючого світу (спів пташок, звуки тварин, шум води, шум транспорту і т. д.)
Увага:
Не відволікаючись на протязі 3-4 хвилин виконувати завдання;
Знаходити парні предмети;
З поміж групи предметів віднаходити потрібний;
Звертати увагу на властивості і ознаки предметів;
Знаходити подібність та відмінності між предметами.
Пам’ять:
Запам’ятовувати 2- 3 картинки;
Запам’ятовувати 2-3 слова, що сказав дорослий декілька разів;
Запам’ятовувати і повторювати рухи, що показав дорослий 1-2 рази;
Запам’ятовувати яку – небудь деталь чи ознаку предмета.
Моторика:
Вміти розрізати ножицями папір;
Ліпити ковбаски і шарики з пластиліну;
Малювати кружечки, крапочки, лінії;
Повторювати рухи пальчикової гімнастики.