A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

ЩО ПОВИННА ЗНАТИ ДИТИНА У 3 РОКИ

Дата: 14.09.2023 10:26
Кількість переглядів: 48

Оточуючий світ:

Знати назви домашніх і диких тварин;

Знати назви 3-4 птахів, 3-4 риб, 3-4 комах;

Знати назви основних рослин: 3-4 дерев, 3-4 квіток;

Мати уявлення про овочі, фрукти, ягоди і гриби;

Знати частини доби (ранок, день, вечір, ніч);

Вміти називати явища природи:дощ, сніг, вітер, веселка.

Мислення:

Складати розрізну картинку з 2-4 частин;

Знаходити і пояснювати невідповідність на малюнках;

Знаходити зайвий предмет і обґрунтовувати свій вибір;

Знаходити подібність і різницю між предметами.

 

Математика:

Рахувати до 3 і показувати відповідну кількість пальців;

Володіти поняттями: один – багато, великий – маленький, широкий – вузький, високий – низький, однакові – різні;

Знати основні кольори;

Знати основні геометричні фігури;

Порівнювати предмети по величині, за кольором та формою;

Порівнювати кількість предметів;

Підбирати пару предметів з заданою ознакою.

 

Розвиток мовлення:

Знати назви оточуючих предметів: меблів, посуду, іграшок, одягу і т.д.;

Називати по одній ознаці кожного предмета;

Знати назви основних дій: бігати, стрибати, ходити, повзати;

Повторювати за дорослим віршики та пісеньки.

Фізкультура:

Вміти стрибати на 2 ногах;

Кидати та ловити м’яч;

Тримати рівновагу, проходячи по дошці, що лежить на підлозі;

Знати основні правила особистої гігієни.

Музика:

Ритмічно рухатися під музику;

Копіювати звуки;

Управляти силою голосу, говорити голосно – тихо;

Мати уяву про різноманіття оточуючого світу (спів пташок, звуки тварин, шум води, шум транспорту і т. д.)

Увага:

Не відволікаючись на протязі 3-4 хвилин виконувати завдання;

Знаходити парні предмети;

З поміж групи предметів віднаходити потрібний;

Звертати увагу на властивості і ознаки предметів;

Знаходити подібність та відмінності між предметами.

Пам’ять:

Запам’ятовувати 2- 3 картинки;

Запам’ятовувати 2-3 слова, що сказав дорослий декілька разів;

Запам’ятовувати і повторювати рухи, що показав дорослий 1-2 рази;

Запам’ятовувати яку – небудь деталь чи ознаку предмета.

Моторика:

Вміти розрізати ножицями папір;

Ліпити ковбаски і шарики з пластиліну;

Малювати кружечки, крапочки, лінії;

Повторювати рухи пальчикової гімнастики.


Фото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень