Мовленнєво-творча діяльність є природньою для дитини, важливим засобом самовираження, самореалізації, який виявляється у різних видах дитячої діяльності: в сюжетно-рольовій грі; в пізнавальній діяльності (міркування, пояснення, запитання); у спілкуванні з однолітками й дорослими. Ініціативна мовленнєво-творча діяльність ґрунтується на знаннях дитини, які вона здобула під час навчання.
Мовленнєво-творча діяльність включає в себе:
• лексико-граматичні вправи: добір синонімів, антонимів; порівнянь до наведених слів-синонімів; складання речень про можливі дії;
• підготовка до творчої розповіді — складання сюжету за допомогою запитань вихователя: як могло таке статися? Можливо, він вчинив…? Як повернути…? Які добрі вчинки він міг зробити? Чи допомогло це …? Що герой зрозумів ….? Який корисний урок він отримав?;
• колективне складання сюжетів за опорними сигналами у вигляді предметних карток;
• малювання дітьми ілюстрацій до окремих епізодів створеного сюжету. Відтворення казки за малюнками. Складання книжки-розкладанки;
• загальний етичний висновок вихователя і дітей.
13:15 05.05.2025