A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Корисні розмальовки

Дата: 24.05.2023 21:16
Кількість переглядів: 42

Головне призначення розмальовок - це допомогти у розвитку дрібної моторики, а саме: тренування руки, підготовка до школи і в тому числі до письма. У процесі розфарбовування дитина може сама вибирати кольори, комбінувати їх на сумісність, що дозволяє проявити свій смак, продемонструвати художні здібності і все це призводить до самовираження.

 До того ж таке заняття дисциплінує дитину, вчить його подовгу виконувати одну і ту ж роботу, доводити почате до кінця. Такий вид зайнятості виховує у дитини посидючість, акуратність, самостійність.  Розмальовки можуть допомогти і в розвитку дитини, наприклад можна в ігровій формі навчити дитину правильно розрізняти кольори, дізнатися нові фігури, познайомитися і вивчити цифри і букви. У дітей, більш старшого віку, є розмальовки з різними наклейками або обводілкамі з домальовуваннями - кожна по-своєму допомагає розвивати дитину, залежно від його віку.

    До того ж саме розфарбовування позитивно впливає на нервову систему і дозволяє розслабитися і заспокоїтися. Вона так само добре допоможе відволіктися від тривожних думок. Це просто відмінний спосіб, щоб переключити увагу дитини від стресу.

 З чого слід починати?
До розмальовування слід приступати вже, після того як ваш малюк впевнено навчиться тримати в руці олівець чи пензель.Освоїть найперші уроки малювання ліній і різних закарлючок.

 Зазвичай знайомство з розмальовками відбувається після двох років.
Найперша розфарбування вашої дитини повинна мати максимум три деталі, при цьому досить великі.

1.Це може бути самий звичайний гриб (ніжка, капелюшок);

 2. Будинок (квадрат і дах);

 3.  Яблуко (плід і листик).

Для початку біля малюка краще ставити дві баночки різної фарби: адже одну деталь він буде розмальовувати однією фарбою, а іншу - іншою.

    Звичайно, в першу чергу слід  пояснити, що і як потрібно робити, а можливо й показати. Не варто чекати грандіозних успіхів відразу з перших занять. Дитина не буде малювати з першого разу в рамках контуру, у   неї це просто фізично не вийде. Для таких досягнень необхідно щоб минув певний час,  тільки після цього    малюк зрозуміє сам сенс всього, що відбувається, і вже буде намагатися зробити все правильно.

   Незважаючи на невдачі, малюка все одно слід хвалити. Терпляче говорите про свої побажання. Якщо у дитини немає зацікавленості  і він не хоче розфарбовувати - не наполягайте і не нав'язуйте, інакше інтерес може пропасти надовго.

  Зараз асортимент розмальовок дуже великий, до того ж з'явилися такі розмальовки як водні - вони стають різнокольоровими від проведення мокрій пензликом. Або багаторазові, які можна змивати після роботи і знову розфарбовувати в нових колірних тонах.
    Коли дитина підросте, і розфарбовування пензликом  не буде складне, слід запропонувати йому олівці і фломастери. У цей момент ви повинні самі вирішити, що буде кращ  дати дитині в першу чергу. Малювати фломастерами значно легше і тим більше, цікавіше, адже кольори їх набагато яскравіші.  Але якщо в першу чергу почати саме з фломастерів, то великий ризик, що дитина в подальшому і зовсім відмовиться від олівця через труднощі роботи з ним.

 

Фото без описуФото без описуФото без опису Матеріал взято на сторінках інтернету Автор: Кравченко Наталія Володимирівна

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень