A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Графічні диктанти

Дата: 05.06.2023 20:08
Кількість переглядів: 50

ГРАФІЧНІ ДИКТАНТИ – ЦЕ ЦІКАВІ МАЛЮНКИ В ЗОШИТІ ЗА СХЕМОЮ. ДИТИНА ІЗ ЗАХОПЛЕННЯМ СТВОРЮЄ ОБРАЗ, ЯКИЙ ПОВИНЕН ВИЙТИ В РЕЗУЛЬТАТІ. А БАТЬКИ, КОРИСТУЮЧИСЬ НИМИ, ЗМОЖУТЬ ПІДГОТУВАТИ ДИТИНУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ І ЗАПОБІГТИ БАГАТО ТРУДНОЩІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ.
ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ – СТВОРЕННЯ СХЕМАТИЧНОГО МАЛЮНКА НА АРКУШАХ У КЛІТИНКУ. ЗОБРАЖЕННЯ МОЖЕ СТВОРЮВАТИСЬ ПІД ДИКТОВКУ ВЧИТЕЛЯ, ЗА ЗАВДАННЯМ, В ЯКОМУ ВКАЗАНІ СТРІЛОЧКИ (ДЛЯ НАПРЯМУ) І ЦИФРИ (ВИЗНАЧЕННЯ ВІДСТАНІ) АБО, ДОМАЛЬОВУЮЧИ ШАБЛОННИЙ КОНТУР.

Однак, це не просто малювання клітинками, а й відмінний спосіб для розвитку уяви і уважності у дітей віком від 5 до 10 років. До того ж, це захопливе і дійсно корисне заняття.

Графічні диктанти розвивають:

· вміння рахувати;

· розуміння симетрії;

· орієнтування у напрямках руху (вгору, вниз, вліво, вправо, за діагоналлю);

· довільну уяву;

· дрібну моторику і координацію рухів;

· уважність, пам`ять і посидючість.

Правила малювання за клітинками

На перших етапах вчителю необхідно ставити на папері точку старту на розі клітин. Вона повинна бути в такому місці, щоб дитина, повторюючи візерунок, змогла його помістити на аркуші.

Згодом точку відліку учні можуть ставити самостійно, за інструкцією вчителя про те, скільки клітин потрібно відступити зверху і з лівого краю аркуша.

Також слід наголосити такі умови:

1. Один крок – 1 клітина;

2. Стрілочка – вказання напрямку руху;

3. Кінець попереднього є початком для наступного кроку.

Якщо дитина виконала всі умови завдання вірно, то в результаті вийде цікавий візерунок чи силует, який згодом можна розмалювати кольоровими олівцями.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень