A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Що таке техніка читання

Дата: 10.11.2022 19:53
Кількість переглядів: 327

Протягом навчання в початковій школі учні опановують повноцінну навичку читання, яка характеризується поєднанням технічної та смислової сторін.

Діти, які приходять до школи, вже мають достатньо навичок, зокрема, і зв’язного мовлення, а деякі вміють читати самостійно. Завдання школи полягає в тому, аби не тільки технічно навчити читати, але й сприяти розвитку розуміння прочитаного, адже головна перевага читання – це розвиток уяви, емоційного інтелекту та емпатії. Читання дарує можливість безпечно проживати різні життєві ситуації разом із героями книг.

Протягом навчання в початковій школі учні опановують повноцінну навичку читання, яка характеризується поєднанням технічної та смислової сторін.

Техніка читання охоплює такі компоненти, як спосіб читання, правильність, виразність, темп.

Смислова ж сторона передбачає розуміння учнями більшої частини слів у тексті, вжитих як у прямому, так і в переносному значеннях, змісту речень, смислових зв’язків між ними і частинами тексту, його фактичного змісту й основного смислу.

Протягом навчання в початковій школі учні опановують повноцінну навичку читання, яка характеризується поєднанням технічної та смислової сторін.

Діти, які приходять до школи, вже мають достатньо навичок, зокрема, і зв’язного мовлення, а деякі вміють читати самостійно. Завдання школи полягає в тому, аби не тільки технічно навчити читати, але й сприяти розвитку розуміння прочитаного, адже головна перевага читання – це розвиток уяви, емоційного інтелекту та емпатії. Читання дарує можливість безпечно проживати різні життєві ситуації разом із героями книг.

Протягом навчання в початковій школі учні опановують повноцінну навичку читання, яка характеризується поєднанням технічної та смислової сторін.

Техніка читання охоплює такі компоненти, як спосіб читання, правильність, виразність, темп.

Смислова ж сторона передбачає розуміння учнями більшої частини слів у тексті, вжитих як у прямому, так і в переносному значеннях, змісту речень, смислових зв’язків між ними і частинами тексту, його фактичного змісту й основного смислу.

На зображенні може бути: 3 людини, дитина та люди сидять

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень