Подовження приголосних
Доміно. Учасники гри ставлять свої картки одна за одною за годинниковою стрілкою. Той, хто не має потрібної картки, пропускає свій хід. Виграє той учасник, який першим виставить усі свої картки.
Після гри в доміно пропонуємо зробити фонематичну зарядку. Учні плескають в долоні, коли почують слово з подовженим приголосним; присідають, коли у слові немає подовженого приголосного: дозвілля, неділя, колосся, порося, заняття, третя, дядя, знаряддя, каміння, пізня, Кузя, галуззя…
І ще одне цікаве завдання. Творча робота.
Крізь гі(л,лл)я сонечне промі(н,нн)я завітало в гос(т,тт)і до павучка. Замилувалося сонечко срібним мереживом павути(н,нн)я. А павучок потер со(н,нн)і оченята і привітався з сонечком.
Прочитайте текст, спишіть, розкриваючи дужки. Дайте відповідь на запитання: Чим сонечку сподобалось павутиння? В яких словах відбулося подовження приголосних? Намалюйте під текстом малюнок сонечка та павучка в павутинці.