A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

«Побутові прилади»

Дата: 12.05.2025 17:07
Кількість переглядів: 34

Фото без опису

 Сформувати у дітей з особливими освітніми потребами уявлення про побутову техніку, її призначення та правила користування; розвивати навички орієнтації в домашньому середовищі (визначення місця розташування техніки в домі); сприяти розвитку мовлення, уваги, мислення та практичних побутових навичок. Використання відеододатків сприяє кращому розумінню дітьми з ООП функцій побутових приладів та формуванню навичок безпечного користування ними:

https://www.youtube.com/watch?v=GzkEWKE-iUk

«Що до чого?» https://www.youtube.com/watch?v=9xkIQWFC3jM, https://www.youtube.com/watch?v=3pTt9B-cf-c

«Один-багато» https://www.youtube.com/watch?v=lHAYQd0Fjs8

«Що зайве?» https://www.youtube.com/watch?v=mJARSdyCAKk

«Руханка» https://www.youtube.com/watch?v=5eMIp0yXsaw , https://www.youtube.com/watch?v=WyEyK1sTQAY

 Варіанти простих вправ та ігор для засвоєння теми в домашніх умовах:

1. Гра «Що це і для чого?»

Мета: Розвиток мовлення та логічного мислення.
Опис: Показати зображення побутових приладів (праска, пилосос, мікрохвильовка тощо). Дитина має назвати предмет, описати, для чого він потрібен, і, за можливості, як ним користуватися.

 2. Вправа «Знайди в домі»

Мета: Орієнтація в домашньому середовищі.
Опис: Розкласти або показати зображення кімнат (кухня, ванна, вітальня, спальня) і побутову техніку. Дитина має правильно розмістити техніку відповідно до кімнати (наприклад, пральна машина – у ванній, телевізор – у вітальні).

 3. Рольова гра «Допомагаю вдома»

Мета: Формування побутових навичок.
Опис: Імітуйте побутові ситуації: прасування одягу, миття посуду, прибирання. Використовуйте іграшкову або справжню (але безпечну) техніку. Дитина виконує дії з вашою підтримкою, вчиться послідовності дій.

 4. Вправа «Домалюй, чого бракує»

Мета: Розвиток уваги та образного мислення.
Опис: Дитині дають зображення кімнати без певного побутового приладу. Потрібно сказати, чого не вистачає, і, якщо можливо, домалювати або наклеїти з картинки.

5. Завдання «Що небезпечно?»

Мета: Ознайомлення з технікою безпеки.
Опис: Дитина дивиться на картинки з правильною/неправильною поведінкою біля техніки (наприклад, торкання до розетки мокрими руками) та вказує на небезпечні дії.

Додаткові джерела: 

https://card.in.ua/uk/kartochki-pecs-skachat-2/kartochki-byitovaya-tehnika  

https://www.youtube.com/watch?v=z1lTzmqdGmw

https://www.youtube.com/watch?v=k5qOjHZzWgc

https://www.youtube.com/watch?v=mkWE64XGEMs


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень