A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Малювання манкою

Дата: 28.07.2025 16:13
Кількість переглядів: 4

Малювання манкою з дітьми.
Манна крупа  має  приємні кінестетичні відчуття (за своїми властивостями  збігаються з властивостями піску), спонукає до створення нетипових спонтанних образів. За допомогою кількох простих рухів дитина має прекрасну можливість висловити свої почуття через лінії та образи. Якщо результат не подобається, завжди є можливість виправити, доповнити, зруйнувати та повторити спочатку або переробити – це знижує рівень тривоги. Робота з манкою дає відмінний результат релаксації.

Манка має терапевтичну властивість при роботі з тривожними, сором'язливими, боязкими дітьми.

За допомогою корекційно-розвиваючих ігор з манкою у дітей з ООП стимулюється та розвивається:

сенсорне (чуттєве) сприйняття світу;
тактильна чутливість;
дрібна моторика;
удосконалюється зорова, нервова, м'язова і кісткова системи організму;
зорово-моторна координація;
впливає на мовленнєвий розвиток та комунікативні навички,
пізнавальні процеси (увага, уява, пам'ять,)
фантазія;
спонтанність у вираженні емоцій та почуттів;
знижується емоційна напруга,
розслаблює.

В роботі з манкою можна використовувати додатковий матеріал:

Різні крупи (рис, гречка, горох, кофейні зерна, квасоля тощо); каштани, жолуді або горіхи; камінці (декоративні, морські, річкові); гудзики; маленькі іграшки (кіндер-сюрприз); палички для коктейлів; пензлики; трафарети, шаблони; клей; ємкості: підноси, глибокі та мілкі ємності; широка ємність з високим або низьким бортиком, одноразовий посуд, ложки.

Працювати з манкою безпечно, екологічно, терапевтично.
Можна використовувати з дітьми від 1,5 років


Методик малювання манкою безліч:

Пальцем
Одночасне використання кількох пальців
Долонею
Насипання з кулачка
Пучкою
Кулаком
Ребром
Малювання одночасно обома руками

Під час взаємодії з крупою попросити дитину розказати:
що вона відчуває,
які емоції виникають,
чи подобається на дотик,
що нагадує (пісок),
яка вага (легка чи важка),
який колір має.

Як тільки дитина «награється» навчиться взаємодіяти з нею, можна пропанувати інші конкретні завдання - малювання за своїм бажанням, за прикладом дорослого, продовжити малюнок, виправити малюнок... Можна навіть писати як в зошити - лінії, букви ,цифри і слова...

А можна поєднати клей та манку і створити неповторні малюнки з кольорової манки.

Кожен вид роботи з манкою створить позитивні емоції та принесе користь вашій дитині.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень