ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.
Перша іграшка дитини - її ручки та пальці. Приходить той час, коли мама
помічає, що її маленька дитина, якій уже 3 - 4 мiсяцi, розглядає свої
пальчики, руки, рухає ними, бавиться протягом тривалого проміжку часу.
Малюк пізнає навколишній світ через своє тіло. Чим більше дитина рухає
своїми пальчиками, тим більше розвиваються мозкові структури.
„Пальчикові" ігри - вiршованi рядки, що ілюструються за допомогою
ритмічних pyxiв рук, пальчиків. „Пальчикові" ігри допомагають батькам не
тільки розвивати мовлення та iнтeлектуальнi здiбностi дитини, а й
приносять задоволення від проведеного разом часу, допомагають у хвилини
плачу, стають у пригоді для створення ритму впродовж дня. Пропонуючи
малюку "пальчикову" гру, важливо відразу створити її настрій, правильно
вимовляти кожен звук, продумати вci рухи заздалегідь i поступово її
повторювати. Особливу paдicть приносить дитині ситуація, коли вci члени
сім‘ї разом відтворюють "пальчикову" гру. Спочатку вона може тільки
спостерігати за тим, як батьки граються у „пальчикову" гру, поступово
включаться у "пальчикову" гру окремими звуками та рухами. Важливо, щоб
вiдповiдна "пальчиклва" гра повторювалась упродовж певного проміжку
часу. Наприклад, "пальчикову" гру присвячено весні протягом 2-х перших
весняних тижнів. Потім на зміну приходить нова „пальчикова" гра,
пов‘язана з певною подією, святом, періодом року. Можна виділити певний
час для „пальчикової" гри. Наприклад, перед сніданком. Коли лунають слова з
гри, гортань дитини вібрує, повторюючи вci звуки, спершу беззвучно, а через
деякий час з‘являться відтворені склади i слова із запропонованої
"пальчикової" гри. Hacтає i той момент, коли малюк разом з вами показує
"пальчикову" гру з пальчиками. Світ „пальчикових" iгop дapyє радість i
малятам, i батькам.