A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Основні напрямки розвитку пізнавальних процесів у дитини з ООП

Дата: 04.06.2025 14:55
Кількість переглядів: 6

Фото без опису

Розвиток сенсорного сприймання

  • Вправи на розрізнення кольору, форми, розміру, фактури предметів.
  • Застосування мультисенсорних методик (зорові, слухові, тактильні стимули).
  • Підтримка через використання наочності та практичної діяльності.

Розвиток уваги

  • Робота над утриманням уваги на одному об’єкті або дії.
  • Поступове збільшення тривалості занять з урахуванням можливостей дитини.
  • Використання сигналів, підказок, чіткої структури дій.

Розвиток пам’яті

  • Використання асоціацій, опорних сигналів, наочності.
  • Повторення інформації в різних формах (усно, письмово, через гру).
  • Стимулювання мимовільного та довільного запам’ятовування.

Розвиток мислення

  • Формування простих логічних операцій: порівняння, класифікація, узагальнення.
  • Використання наочних моделей, схем, карток.
  • Застосування ігрових та практичних завдань для активізації мислення.

Розвиток мовлення

  • Розвиток розуміння мови через візуальну підтримку.
  • Формування активного словника та побудова простих фраз.
  • Застосування альтернативної та додаткової комунікації (жести, піктограми, картки PECS).

Розвиток уяви

  • Використання сюжетно-рольових ігор, казок, лялькових театрів.
  • Моделювання різних життєвих ситуацій через гру.
  • Створення умов для творчої діяльності з опорою на інтереси дитини.

Розвиток моторики

  • Розвиток дрібної моторики через вправи з пальчиковими іграми, мозаїкою, шнурівками.
  • Розвиток загальної моторики через рухливі ігри, фізкультурні хвилинки.
  • Поєднання руху з мовленням для стимуляції мовно-моторної координації.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень