Як дошкільнята різного віку сприймають геометричні фігури
Як дошкільнята різного віку сприймають геометричні фігури
Вивчати і сприймати предметні форми дітям допомагають їх геометричні фігури. Зовнішній вигляд таких подібних прикладів для дошкільнят повинен бути об’ємним для кращого сприйняття.
З півтора років діти можуть візуально розрізняти відомі їм фігури і класифікувати предмети за формами. До 2-х років у них виявляється здатність знаходити певні форми серед інших геометричних тел. З 3-х років дитина вже в змозі їх називати.
Чотирирічні діти зіставляють об’ємні і плоскі фігури, а більш дорослі аналізують складні ілюстрації з великою кількістю таких відображень. З 5 років і пізніше дітей можна знайомити з геометричними тілами. З народження спостерігаючи за явищами і предметами, діти пізнають навколишній світ. Відбувається наочно-сенсорне навчання.
Вивчення геометричних фігур з дитиною можна починати з самого раннього віку
Знайомлячись з геометричними фігурами, діти набувають додаткові навички:
-
узагальнення;
-
аналізування;
-
порівняння;
-
орієнтування в просторі;
-
мови.
-
Фахівець-Галина Голомонзіна
-