ІЛЮСТРАЦІЇ, ЗА ЗМІСТОМ ЯКИХ, МОЖНА ПРИДУМАТИ ЦІЛЕ ЗАНЯТТЯ
💁🏼♀️Але зупинюсь поки що на запитаннях, які допоможуть діткам розвивати не лише фантазію, мовлення і математичні навички, але й моральні якості, креативне мислення, а також закріпити знання про природу та музику.
🔆Скільки музикантів грають у цьому лісі? Порахуйте їх! (Рахунок)
🔆Яка тваринка тримає найбільший музичний інструмент? А яка - найменший? (Порівняння за розміром)
🔆Скільки вух видно у всіх тварин, які грають? (Логіка і математика)
🔆Що би сталося, якби сова грала сама без інших друзів? Чи було б це так само весело? (Про дружбу і співпрацю)
🔆Їжачок керує оркестром. Чому важливо допомагати один одному, щоб все гарно звучало? (Про взаємодію)
🔆Чи всі тваринки грають разом, чи, може, хтось грає окремо? Як ти думаєш, чому вони вирішили об'єднатися в оркестр? (Про єдність і дружбу)
🔆Як ти думаєш, чому ліс виглядає так кольорово? Які пори року зараз? (Визначення осені)
🔆У які кольори пофарбувалися листочки дерев? Як змінюється ліс восени? (Про осінні зміни в природі)
🔆Чому музиканти вдягли шарфи і шапки? Як ти думаєш, чи холодно їм? (Про погоду восени)
🔆Який інструмент найгучніший у цьому оркестрі? А який, на твою думку, тихіший? (Музичні інструменти)
🔆Що б могло статися, якби зайченята вирішили грати занадто швидко, а ведмідь - занадто повільно? (Про гармонію в музиці)
🔆Їжачок керує оркестром. Як ти думаєш, як він допомагає музикантам грати разом? (Про диригента)
🔆Хто з тваринок найбільше любить грати на сопілці під час обіду? А хто грає найкраще після сну? (Нехай діти самі вигадують веселі варіанти відповідей.)
🔆 Якби кожна тваринка в оркестрі співала, хто мав би найгучніший голос, а хто - найсмішніший? (Дітям буде цікаво придумувати смішні голоси для кожного героя.)
🔆Що буде, якщо білочка почне грати на тубі? Чи не злетить вона з дерева від таких потужних звуків? (Питання для виклику сміху і уяви.)
Автор 💁🏼♀️ Полісько Наталія ☀️
🔶 Ілюстрацію знайшла в мережі Інтернет у вільному доступі👩💻 за що щиро дякую Автору! 🌻