A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

Камінці «Марблс» - інноваційна технологія в роботі з дітьми.

Дата: 16.03.2023 11:47
Кількість переглядів: 219

«Розум дитини знаходиться на кінчиках пальців». В.О. Сухомлинський

Камінці «Марблс» - це сплюснуті кульки овальної або круглої форми. Вони можуть бути зроблені з глини, дерева, скла, але найчастіше із пластику. Вони мають різноманітні відтінки, кольори, краса яких зачаровує настільки, що і дорослим і дітям хочеться до них доторкнутися, потримати в руках. А головне їхнє призначення – це веселі, корисні та прості ігри.

Використання камінців «Марблс» - це один з нетрадиційних прийомів навчання дітей з особливими освітніми потребами: вони розвивають швидкість, точність, дрібну моторику рук, пам'ять, увагу, уяву, а різноманітні кольори камінців, пробуджують в дитині почуття прекрасного.

Ігри з камінцями «Марблс»

Знайомство з літерою

Мета: закріпити образ букви, яка вивчається, розвивати дрібну моторику рук.

Завдання: викласти з камінців букву по контуру на аркуші паперу. (Ускладнене завдання: викласти букву, яка вивчається, по пам’яті).

Виклади по контуру

Мета: розвивати вміння розрізняти кольори, стимулювати зорово-пошукову діяльність, засвоїти назви кольорів.

Завдання: викласти зображення малюнка за контуром і кольорами.

Вверх-вниз, вправо-вліво.

Мета: розвивати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, засвоїти поняття «правий», «лівий», «зверху», «знизу», «в центрі», закріпити назви кольорів.

Завдання: - Поклади синій камінець в центрі аркуша, оранжевий – в правому верхньому кутку, зелений – в лівому кутку і т.д.

Чарівний килим

Мета: закріпити назви кольорів, розвивати уяву і увагу.

Завдання: заповнити «поле» аркуша паперу різнокольоровими камінцями «Марблс», щоб вийшов візерунок килима. (Можна використовувати готову схему, щоб діти її повторили).

Засели будинок

Мета: закріпити знання учнів про склад числа, вдосконалювати навички усної лічби.

Завдання: заповнити порожні «віконця» камінцями «Марблс» двох кольорів – справа, наприклад, білі, а зліва – сині камінці. Скласти приклади на додавання.

Звуко-буквенний аналіз слів

Мета: закріпити знання учнів про голосні і приголосні звуки, розвивати вміння робити звуко-буквенний анліз слів.

Завдання: зробити звуко-буквенний аналіз слів – викласти приголосні звуки синіми камінцями, а голосні – білими.

 

Впіймай звук

Мета: розвивати фонематичний слух дітей, закріпити знання учнів про голосні і приголосні звуки.

Завдання: викласти синій камінець під словами, які починаються з приголосного звука, а білий – під словами, які починаються з голосного звука.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень