A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ

Дата: 31.08.2023 11:37
Кількість переглядів: 41

Чому потрібно проводити фізкультхвилинки? Бо деякі функціональні системи в організмі дитини 6-10 років ще не сформувалися до кінця: центральна нервова система, зорові та слухові аналізатори та опорно-руховий апарат. Саме тому школярі у молодших класах мають не лише навчатись, а й зміцнювати здоров'я. Завдяки фізкультхвилинкам діти розслабляються, «перемикаються» з одного виду діяльності на інший та налаштовуються на позитивний настрій і подальшу роботу на уроці.

    Найкраще фізкультхвилинки робити у середині заняття (на кожному уроці), на початку останнього уроку та в кінці (на перших заняттях). Добірка цікавих вправ для перепочинку на уроці .

1. Гра «Піаніст»

Діти ставлять усі пальці на парту та під класичну музику, яку вмикає вчитель, імітують гру на фортепіано. Для цього вони перебирають пальцями по черзі (від великого до мізинця). За бажанням хтось може імітувати акорди на парті. У будь-якому разі, це гарна розминка для пальців. 

2. Мишка (вправа для очей)

Очей своїх з мишки

Кіт Васька не зводить.

На право, на ліво- очицями водить( рухи очима, голова нерухається).

А мишка кружляє, а мишка гуляє ( колові рухи очима);

Про хитрого Васю нічого не знає.

 

3. Руханка

Вам не хочеться сидіти?
Треба трішки відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
І сусіду посміхнись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть. 
Плигніть, любі, кілька раз.
До роботи братись час. 

4. Хто ж там швидко так втомився?

Хто ж там швидко так втомився
І наліво нахилися?
Треба разом нам всім встати, (вийти з-за парт)
Фізхвилинку  
розпочати.
Сонце спить і небо спить (діти закривають очі долонями)
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало (діти відкривають очі, потягуються, підіймати голову)
І проміння всім послало (всі піднімаються на носочки та руки підносять вгору, потім розводять їх у сторони).

 

5. Ранковий котик

Сірий котик міцно спав (діти закривають обличчя долонями),
Навіть пісню не співав.
Та, нарешті, пробудився (нахиляють голову вправо-вліво, вгору-вниз)
І довкола обдивився (діти роблять рух очима по колу, а потім вліво і вправо).
Став смачненько потягатись (потягування)
І чистенько умиватись (імітують руками вмивання).
Порозчісував він вуса (імітація розчісування вусів руками)
Зуби й кігті нагострив (кілька разів міцно стискають кулачки та розслаблюють руку)
І до комірчини побрів (ходьба на місці).
Буде мишку полювати  та добро оберігати (діти потирають долоні).
Ми, як котик, відпочили,
Щоб зміцніли наші сили. 

 

 


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень