Кубики Зайцева
«Кубики Зайцева»
це унікальна методика для навчання малюків читання з 15-ти річним успішним досвідом.
Завдяки простим принципам методики, малюки навчаться читати набагато раніше своїх однолітків. Кубики, які формують навчальну методику, мають на кожній грані літеру або склад. З таких кубиків дуже легко і весело по складах збирати слова. З 2х кубиків можна скласти цілих 72 комбінації.
При всій простоті, кубики задіють максимальний обсяг сприйняття малюка. Вони підштовхують диференціювати кубики за кольором, розміром, буквах і навіть звуку. Кубики можна наповнити звучними елементами і надати кожному унікальний звук. Також можна експериментувати з вагою. Крім кубиків в наборі ви знайдете і 6 призм, які урізноманітнюють набір і зроблять гру эффективеннее.
Весь цей спектр можливостей дозволяє змістити акценти на потрібний кубик або склад. Наприклад зробити кубик з складом «МА» важче, і викладати слово МАМА з важких кубиків, або слово ТАТО з дзвінких. Це дозволить дитині швидше запам'ятати і застосовувати потрібний склад, а в перспективі швидше навчиться читати.
Простота методики Зайцева
полягає в тому, що вам не потрібно жорстко дотримуватися якоїсь нудної системи. В першу чергу навчання повинно носити ігрову форму і бути цікаво маляті. Почніть знайомство з викладання імені малюка і простих двухслоговых слів. Можна викладати слова з тематики яка за смаком дитині, наприклад тварин або транспорт. Коли дитина зацікавиться грою, він швидше почне засвоювати й запам'ятовувати слова та склади. Також у процесі гри можна наочно виправити всі помилки, і в майбутньому логопед вам точно не знадобиться.
У грі з кубиками Зайцева
вам допоможуть плакати на яких легко знайти потрібний склад. Таблиці продемонструють систему складів, а методичні рекомендації, допоможуть зробити гру більш цікавою і зацікавити навіть самих непосидючих малюків. За час свого існування методика Миколи Зайцева здобула популярність не лише у батьків, але і в розвиваючих центрах. Її ефективно впроваджують у групи дітей, займаючись як з повноцінною дисципліною. Крім читання, дитина тренує пам'ять, варіативність, уважність, вчиться аналізувати і отримувати максимальну інформацію про предмет.