У ЧОМУ КОРИСТЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР?
☑Дидактичні ігри проводяться з метою підвищення рівня інформованості дитини про навколишній світ. Вони виробляють спостережливість, вчать фіксувати і знаходити відмінності між предметами, порівнюючи їх з різними параметрами. В ході ігрового процесу діти вчаться знаходити елементарні причинно - наслідкові зв'язки.
☑Для дітей дошкільного віку дидактичні ігри мають виняткове значення: гра для них - розвиток, гра для них - праця, гра для них - серйозна форма виховання.
☑Дидактичні ігри, як своєрідний засіб навчання, що відповідає особливостям дитини, включається в усі системи дошкільного виховання. Дуже велике значення дидактичних ігор для розумового виховання дітей. В іграх у дитини відбувається накопичення чуттєвого досвіду. Розбираючи, складаючи, підбираючи, діти вчаться розрізняти і називати розмір, форму, колір і інші ознаки предметів, закріплювати уявлення про кількість, величини, геометричні фігури.
☑У дидактичних іграх дитина спостерігає, порівнює, зіставляє, класифікує предмети за тими чи іншими ознаками, виробляє доступний аналіз і синтез, робить узагальнення.
➡Істотний ознака дидактичної гри - стійка структура, яка відрізняє її від будь-якої іншої діяльності. Структурні компоненти дидактичної гри: ігровий задум, ігрові дії і правила. Ігровий задум виражений, як правило, в назві гри. Ігрові дії сприяють пізнавальної активності дітей, дають їм можливості проявити свої здібності, застосувати наявні знання, вміння і навички для досягнення цілей гри. Правила допомагають направляти ігровий процес.
➡Дидактична гра має певний результат. Для вихователя результат гри завжди є показником рівня досягнень дошкільнят в освоєнні знань або в їх застосуванні. Всі структурні елементи дидактичної гри взаємопов'язані між собою і відсутність будь-якого з них руйнує гру. Гра цінна тільки в тому випадку, коли вона сприяє кращому розумінню математичної суті питання, уточнення та формування математичних знань дошкільника.
Матеріал з інтернету