РОБИМО САМОРОБНИЙ ГОДИННИК.ІГРИ ДЛЯ ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
Робимо саморобний годинник
Усі батьки хочуть, щоб його чадо навчилося з легкістю визначати час, орієнтуючись по добі. Можна скористатися саморобною іграшкою-тренажером у вигляді годинника:
- Використовуємо картон і вирізаємо два однакових за розміром кола різних відтінків. Одне світле коло – потрібно прикрасити цифрами від 1 до 12. Цей годинник буде показувати денний час. Для нічного часу використовують коло темного кольору, і вказують цифри від 13 до 24.
- Додатково вирізують стрілки різних розмірів і відтінків кольору. Щоб дитина перший час не плуталася – стрілки можна підписати.
- «Нічний» годинник підкладаємо вниз під «денний», на якому потрібно з боків трохи надрізати кожну цифру. Таким чином, при піднятті картонного відрізку утворюється невелике вікно.
- Посередині саморобного годинника потрібно буде прикріпити дві стрілки, використовуючи спеціальну декоративну кнопку.
- Покажіть дитині картонний годинник і розкажіть, якій «денній» цифрі відповідає «нічна». При кожній зміні положення стрілок, не забувайте, питати у дитини котрий час. Це відмінне тренування, яке можна проводити в будь-який зручний час.
Ігри для закріплення знань
Всі теоретичні знання обов'язково повинні бути підкріплені практикою, а саме вправами в ігровій формі. Це відмінна «перевірка» отриманих навичок. Для засвоєння набутих знань, можна запропонувати малюкові кілька цікавих ігор:
- Використовуючи макет годинника – паперовий або картонний, батьки можуть спланувати дитячий день. При цьому важливо враховувати побажання дитини і вписувати в режим її пропозиції. Виставте стрілки на час, коли дитина прокидається, і запропонуйте їй далі самостійно пересувати хвилинні стрілки по ходу виконання певного завдання.
- «Правильно – не правильно». Час від часу міняйте стрілки на годиннику і питайте малюка, чи правильно показаний час. Щоб перевірити, як малюк орієнтується в поняттях «день / ніч», можна грати з ним в таку гру: вдень виставити вечірній час і запитати у дитини чи правильно показує годинник. У разі негативної відповіді попросити дитину розповісти, чому вона так думає.
Під час вивчення важливо ознайомити дитину і з більш складними визначеннями – опівдні, чверть години. Для цього можна запропонувати їй пограти в автостанцію, де необхідно правильно відправляти автобуси – точно в зазначений час. Запропонуйте малюкові самостійно пересувати стрілки, вказуючи – який час потрібно обрати.
Матеріал з інтернету.